blog blog .

blog

تمرينات ورزشي براي درمان كمر درد

براي درمان كمر درد در اين پست تمريناتي با راهنماي تصويري تقديم شما عزيزان خواهد شد تا با انجام روزانه آن ها عضلات خود را تقويت كرده و از درد كمر خود بكاهيد.

آيا مايليد كه از كمر درد خود بكاهيد؟ پس با تمرين هايي براي شما با تصوير آماده كرديم با ما باشيد و حركات را انجام دهيد تا از درد كمر و عضلات بكاهيد. سعي كنيد به مرور تعداد تمرين ها را افزايش دهيد تا جايي كه احساس راحتي كنيد البته اگر از ناحيه كمر اذيت مي كشيد و يا از مشكلات ديگري در اين ناحيه رنج مي بريد مثل پوكي استخوان قبل از اين تمرين ها با پزشك خود مشورت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۱:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

قيمت ويلچر برقي

حتما مي دانيد كه ويلچر دستي ساده ترين و البته پر مصرف ترين نوع ويلچر است. اين نوع صندلي چرخ دار دستي به عنوان يك محصول مفيد و كاربردي براي معلولان و افراد كم توان شناخته مي شود.
به گزارش شبكه اطلاع رساني راه دانا؛ اگر از شما بپرسند كه ويلچر دستي با ويلچر برقي چه تفاوتي دارد حتما اولين چيزي كه به نظر شما مي رسد، سادگي ويلچر دستي در برابر ويلچر برقي است. يعني ويلچر دستي را بايد با نيروي خود يا فرد ديگري به حركت دربياوريد اما ويلچر برقي به راحتي و با كمك نيروي الكتريكي كار مي كند. درست است اين مورد يكي از تفاوت هاي اصلي ويلچرها است. به همين علت ويلچرهاي برقي محبوبيت زيادي به دست آورده اند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۸:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين زمان پياده روي چه زماني است ؟

چه موقع بايد پياده روي كنيم؟
به نظر شما بهترين زمان براي پياده روي چه زماني است، صبح، ظهر، عصر يا شب؟ بهترين زمان براي پيادﻩروي، هر زماني است كه شما آن را ترجيح مي دهيد و در آن احساس راحتي داريد؛ مثلا احساس مي كنيد در صبح، انرژي بيشتري براي انجام اين كار داريد، لذا صبح بهترين زمان براي پياده روي شماست.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۷:۰۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)